Backoffice & administrative oppgaver​

Hvis dine oppgaver eller prosjekter kan skrives ned, så kan vi utføre det.

Hos de fleste bedrifter med en liten organisasjon blir ofte nøkkelpersoner bundet opp med ulike administrative oppgaver, som tar tid og fokus bort fra viktigere oppgaver.

Vi ønsker å avlaste nøkkelpersoner og frigjøre tid til de viktigste oppgavene. Ingen selskaper er like og vi tilpasser derfor tjenesten etter behov. Noen av de oppgavene vi utfører er:

  • Diverse ad-hoc oppgaver
  • Dokumenthåndtering
  • Rapportering
  • Fakturering
  • Bilagshåndtering
  • Oppfølging av leverandører
  • Støtte til support- og kundeserviceavd.
  • Arkivering og makulering
  • Presentasjoner
  • Oppdatere/innføring i system/CRM
  • Rekruttering, kandidatsøk og referansesjekk
  • Konkurrent og markedsanalyser
  • Innhente informasjon

Uavhengig av ditt behov forsøker vi å tilpasse tjenesten så den er fleksibel og gir mest mulig verdi for din bedrift. Ta kontakt for en gjennomgang av dine behov og våre tjenester.

Ring oss for en hyggelig prat

4000 5045

eller fyll ut skjemaet nedenfor

Vi forsøker å svare innen 24 timer

Se hvem vi jobber med

Aktuelt