WeAssist - Backoffice og administrative oppgaver

Administrativ støtte

Får du ikke gjennomført alle oppgavene du burde ha gjort? Da kan vi hjelpe deg!

Hos mange bedrifter med en liten organisasjon blir ofte nøkkelpersoner bundet opp med ulike administrative oppgaver, som tar tid og fokus bort fra viktigere oppgaver.

Vi ønsker å avlaste nøkkelpersoner og frigjøre tid så du kan prioritere de viktigste oppgavene. Ingen selskaper er like og vi tilpasser derfor tjenestene etter dine behov.

Administrativ støtte

Uavhengig av ditt behov tilpasser vi tjenesten så den er fleksibel og gir mest mulig verdi for din bedrift. Noen av oppgavene vi kan gjøre er:

- Diverse ad-hoc oppgaver
- Dokumenthåndtering
- Rapportering
- Fakturering
- Bilagshåndtering
- Oppfølging av leverandører
- Støtte ifbm. kundeservice
- Arkivering og makulering
- Utarbeide presentasjoner
- Oppdatere i systemer/CRM
- Rekruttering
- Kandidatsøk og referansjekk
- Konkurrent og markedsanalyser
- Innhente informasjon

Ta kontakt med oss for en hyggelig prat om hvordan vi kan hjelpe din bedrift med enkeltprosjekter eller løpende oppgaver.

Relevante prosjekter

Hva venter du på?

Vi lykkes sammen!

Kontakt oss her

Kontakt oss nå!